piątek, 18 lipca 2014

Pasta z cieciorki i suszonych pomidorów

Uwielbiam wszelkiego rodzaju pasty do smarowania kanapek. Właściwie już od dziecka nie lubiłam masła i szukałam alternaty dla jakiegoś smarowidła :)
Moją ulubioną pastą jest ta z suszonych pomidorów i cieciorki.
Zrobienie takiej pasty zajmuje dosłownie chwilkę, a z pewnością jest dużo zdrowsza od tych kupionych w sklepie. 
Doskonale nadaje się do kanapek, grzanek czy jako dodatek do pieczywa na grilla.

Składniki:
puszka cieciorki konserwowej 250 g 
150 g suszonych pomidorów w oleju - ja dodałam też łyżkę oleju z ziołami, tego z pomidorów
pieprz do smaku

Przygotowanie:
Wszystkie składniki miksujemy dokładnie blenderem na gładką pastę. I już :)

Jest szybko, smacznie i zdrowo :)

SMACZNEGO !!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz